torstai 20. joulukuuta 2012

Thebos.fi tilaus

Tein vähän aikaa sitten ekan tilaukseni thebos.fi nettikauppaan. Olen aiemmin kyllä asioinut Vantaan Koivukylässä sijaitsevassa Blackout Storessa useaankin otteeseen, jonka yhteydessä tämä thebos.fi toimii. Jos on asioita sinne päin, niin liikkeessä on läjäpäin  ihania korkkareita, sekä miesten ja naisten vaatteita. Myös laukku- ja kosmetiikkaosasto löytyy.
Mun veljellä on viisi (!) tytärtä, joten osa näistä tuotteista meni heidän joululahjapaketteihin. :)

Tässä nyt kuvia mun ostoksista... Yllä olevassa kuvassa pari huivia. Musta-ruudullinen maksoi 9.90 e ja pinkki pääkallohuivi maksoi 16.90e. Ihanan pehmoisia molemmat!

Alemmassa kuvassa kolme ihanaa pipoa! Viininpunainen, vaaleanruskea ja vaaleanpunainen. Nämä olivat 9.90 e/kpl. Ihanan pehmeitä ja kuka nyt voisi vastustaa pipoa, jossa on noin paljon blingiä joka puolella?! Omassa käytössä kuitenkin irrottaisin tuon tupsun, se ei ihan ole ominta mua, mutta muuten ihanat!

Sitten violetti blingbling kello, jonka hinta oli myös 9.90 e. Toistaiseksi on pysynyt ajassa, saa nähdä toimiiko miten pitkään. Kiva kimalteleva kuitenkin! :D Tämä puuttui ensin paketista kokonaan, mutta yhden sähköpostin ja yhden puhelun jälkeen se tuli jälkitoimituksena.

Huulikiiltoja vaan ei voi olla liikaa (niin kuin ei kynsilakkojakaan)? Tuo tumma huulikiilto on Revlonin ja hinta oli 3.90e. Sävyn nimi Spice It Up ja on tumma pronssinen punainen, ihana! Tosi peittävä kiilto, ja olenkin arkikäytössä sitä hiukan vaalentanut laittamalla päälle hiukan vaaleaa kiiltoa.
Alemmat kiillot ovat N.Y.C merkkiä ja hintaa oli 3.90e/kpl. Sävyt ovat vasemmalla Sugar coated ja oikealla Sugar kiss. Näistä en osaa sanoa mitään kokemuksia, menivät lahjapakettiin..


Lopuksi vielä pari kynsilakkaa, mun ekat Essiet!!!!! Kumpaakaan en ole vielä ehtinyt kokeilla kynsille saakka ja oonkin hiukan hämmentynyt katseltuani netistä kuvia kyseisistä sävyistä. Pullot ovat kuvassa aikalailla sen väriset kuin luonnossakin, mutta netin swatch-kuvien perusteella ne näyttää ihan erilaisille. Täytyy joulun jälkeen kokeilla. Vasemmalla on School Of Hard Rocks ja oikealla Very Structured. Hinta oli 9.90e/kpl.

Tämmöisiä ostoksia tällä kertaa. Onko muilla kokemuksia kyseisestä kaupasta? Jos mahdollista niin käykää ihmeessä siellä Blackout Storessa Vantaalla. Siellä on välillä tosi hyviä tarjouksiakin ollut!

2 kommenttia:

  1. on kokemuksia ja olen erittäin tyytyväinen kyseiseen firmaan ,nopea toimitus ja tietty mahdollisuus noutaa toimipisteestä

    VastaaPoista
  2. Mulla on haaste sulle mun blogissa
    http://woc-s.blogspot.fi/2012/12/11-answers.html

    VastaaPoista