tiistai 19. marraskuuta 2013

Kaipaan malleja kestopigmentointikoulutukseen!

KESTOPIGMENTOINTI-KOULUTUS!!! Malleja tarvitaan!

Nyt olisi koulutuspäivät tiedossa ja mallit haussa.
Päivät ovat 10, 11 sekä 15.12.2013

Mallilla voi olla jo ennestään vanhat pigmentoinnit, joita vahvistetaan, tällöin hinnasta vähennetään 50 euroa.

Ti 10.12 klo 14-17 KOULUTTAJALLE malli silmienrajauksiin sekä kulmakarvoihin. Voi olla molempiin eri malli tai yhdelle voidaan tehdä molemmat alueet. (nämä jo varattu)

Ke 11.12 klo 9-18 välillä 4 mallia minulle; 2 kulmiin ja 2 silmienrajauksiin. Tässäkin voidaan siis tehdä joko molemmat alueet tai vain jompikumpi.

Su 15.12 klo 9-16 3 mallia huultenrajaukseen. Ensin yksi KOULUTTAJAN malli, sitten 2 mallia minulle.

Kouluttajan hinta on 250 e (sisältää vahvistuksen, jonka minä tulen sitten tekemään).
Minun hinta on 200 e (sisältää vahvistuksen).

Otan varausmaksun 50e, joka hyvitetään sitten pigmennoinnin hinnasta.
Kouluttaja tulee Tampereelta saakka, joten toivon ajanvaranneiden sitoutuvan sovittuihin, jolloin viimehetken peruutuksia, ainakaan pienin perustein,ei tulisi.

Jos olet kiinnostunut niin laita  tieto sähköpostilla info@upeanolonkeskus.fi siitä mistä alueesta olet kiinnostunut ja haluatko olla kouluttajan vai minun mallina. Voit myös soittaa numeroon 045 1523788 tai laittaa viestiä vaikka facebookissa.


Tulen alkuun tekemään pigmentoinnit edulliseen harjoittelijahintaan ainakin tammikuun loppuun saakka, ellen pidempäänkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti